Saturday, August 6, 2011

pilihan: grow up @ memberontak

| |

pilihan: grow up @ memberontak  damn...damn..damn...tu je yg mampu aku cakap dalam hati..dah satu2 masalah yg aku dapat..da nak pecah kepala pk...  balik cuti 4 hari..berita paling best yg aku dapat.... name ade dlm TMUC english test....nak tercabut nyawa tgk nama ade dalm list tu..curses..kalo aku tao..aku drag lagi cuti aku...  dalam dewan peksa (dewan la sgt)...aku termenung 5 minit..ade pilihan..jawab elok2....then g tmuc....atau..jawab byk salah...kira ade shot utk x dipilih...sebab nya... if kena g TMUC pown...aku rasa nak berhenti kerja...dan masa ni la aku rasa perasaan dee bila  management wat aku mcm tunggul kayu...aku kemain jaga peformance...ni la balasan nyer....  sememangnya aku mmg bodoh..pilih utk jwb byk salah..n sakit hati bila kita terpaksa jawab salah walaupon kita tao jwpn yg betul...  frustrated..tu ayat yg aku ade dalam kepala sekarang...  **frust sebab baru nak merasa gaji split... **frust..baru pk nak beli kereta..dah mcm ni..mcm na?.. **frust...dgn management yg x reti nak hargai pekerja... **frust..member..semua da berubah **frust...aku ingatkan mengadu dpt la tenangkan @ dpt kata2 semangat..yg aku dapat...komen tentang diri ini yg tak dapat terima hakikat..terima kasih byk2.... **frust..abg nak pergi jauh..n...ternyata..group SH 22...dah terkubur....aku pon akan pergi juga...   ~aku frust sampai malas nak g amek lesen... ~aku frust sampai malas nak layan customer elok2..ade masa aku akan tinggikan tone n klua kata2 sacarstic...ayat yg tak pernah aku kluarkan sepanjang 1thn kerja.... cth: -takkan cik nak technician  betulkan line depan cik... -kalau cik bg tahu awal2kan senang -kalau dah tahu macam tu, kenapa cik tak pergi bayar.... p/s: the latest rudeness..."habes cik nak saya buat macam mana?" ~aku frust sampai malas nak g kerja...pergi kerja rasa mcm nak g tmpat hukum gantung ~aku frust sampai tak dapat tidur malam.... ~aku frust sampai..... menangis dalam tdo.... ~aku frust sampai tak dapat nak senyum lagi....  so..seperti yg kau kata...aku hidup terlampau selesa...aku tak boleh terima hakikat...aku tak dapat nak terima benda baru...so memang...  kalau nak aku berubah...boleh...tp korg takkan jumpa lieza yg dulu....a side of me will change...sebab aku da tak dapat tahan dah...aku rela je hati bernanah n senyum....tak pe...org buat...xpe...  aku xske jd org selfish..tp...aku terpaksa jadi sekarang...  untuk org yg aku sayang tp x sayang aku...aku janji....kau xkan jumpa aku lagi....  untuk kawan2.....aku janji....berubah..tu yg korg nak kan....  kdg2 aku pk...mungkin kerja ini yg buat life aku tunggang terbalik...rasa emosi terganggu..cepat marah...mcm org gila.....    if semalam aku kena langgar dgn kereta tu....bagus kot... 

0 comments:

top