Saturday, July 23, 2011

aku..harry dan kesepian itu...

| |

Hari yang tak berapa nak indah ini...di mulakan dgn bangun pagi..pukul 4.30....baca n wat 500 soklan test komputer....sambil makan megi dan ape2 yang patut di dapur...

8.15...mana plak la org nih...bila nak amek...n damn..linie call kata pukul 2.15 ptg....so..bukak balik stokin..tuka slua n tdo...gila ngantok kot...


"easy come..easy go...."....hp aku pown bunyik pukul 10 pagi...mama call..tanya nak balik kol berape...ckp nak lepak tgk movie dl..kol 1 pg agak leh amek tak...huhu...


"easy come..easy go...."....hp aku pown bunyik lagi pukul 11.25 pagi...amoi kedai hp tepon...warranty xde..kalo nak repair dalam rm300 kalo trade in rm180 je dia bg...WHAT!!!....aku beli rm 750...dpt 180 je...aku pown dgn takde perasaan ckp..."repair je laaaaa....."

then aku wat test komputer tu kat laptop member aku pakai cd yg cikgu bagi......average point 92%...huhu...da ready nk jwb exam nih..huhu....lapa sungguh..lalu g dapur n masak indo mee...siap2 pukul 2 tu...2.15....2.30....dah mana plak cikgu nih....linie call....kata..JPJ OFFLINE la....damn...aku da tempah awal2 ari tu...habis AL aku...x wat ape pown ari ni...

then aku yg kecewa bersama linie pown...bergerak ke kedai gamba...amek gamba siap2 alang2 da lawa tu kaan..huhu...g makan kat secret recipe...melepaskan geram....

sambil tu..aku meluahkan kesepian aku g kerja sorg2 semalam..totally alone k....kat workstation pown sorg2...aku sampai da abes baca paper...mp3 pnya lagu da repeat byk kali....hurm...aku jadi down gila....bukak open wave kawan2....dan mengeluh panjang dalam hati...

then...malam tu..perkara yg mengguris hati aku pown terjadi....tak terkata pedihnya........................hurm...............

9.10 malam...abang datang jemput....g tgk wayang dgn dee....tgk harry potter yg aku kempunan ari tu....masing2 da lapa...dee nak aiskrim...abg layankan je..g mcd....pastu g kat waffle house tu...makan waffle...huhu...aku..dee n abng...makan dgn rakusnyer...huhu....

masa tgh lepak tu..borak pasal ape tah...ade klua ayat..."aku tao..dosa besar aku sebab besar mcm ni..."... huhu....ayat dr mulut sendiri...baru nak sedar.............

then g tgk harry.... room 7...

seat no 8:dee
seat no 9:abang
seat no 10: aku...

mmg best giler cerita nih...aku sampai x berkelip tgk...lagi2 tgk ron...dan cerita nih..dia pnya ending mmg kita tak sangka langsung...n persoalan dari movie 1 ke movie 6 terjawab....huhu...yg pasti..aku klua wayang tu...dgn penuh rasa...SYIOK...huhu...

then abg bawak g makan....di kedai mamak..sekali lagi aku melahirkan rasa kesepian itu kepada dee n abg...nasihat mereka..... berdikari..................hurmmm....

org selalu pertikaikan aku..kenapa ske sgt wat blog...sebab ini lah...hari2 sebelum ni...berlalu dgn indah...n aku xnk hilang memori pada moment itu walau 1 data pown...tp org tak faham....only me know me best...........hurm....

hari2 yg berlalu..berseorangan..membuatkan hati aku sakit...down...rasa mcm x dpt tanggung dah.....tp abg kata..bertahan selagi boleh...

then abg kata mungin dia akan pergi jauh...dee pown nak g jauh.......amin da g jauh...adz da g jauh...yun da g jauh...linie bakal pergi jauh.....dan tinggal aku seorang disitu...aku x ske di tinggalkan....x ske perasaan tu.........benci...........

berbincang soal kawen...abg kata "bakal"..aku kata..."kena kawen sebelum dua makhluk tuhan tu kawen...kalau tak.....aku akan hilang............." dee kata.."hati aku belum terbuka selagi matlamat aku tak tercapai"..........

tetiba hp dee bunyik... "along..ko kat ne...ayah da tunggu depan rumah ko dah..." adoi laaaa...aku kata nanti kalo da sampai aku tepon...huhu...selepas menyelesaikan misi..aku pown balik cheras...mengendong komik2 aku....bawak balik rumah....nak beli almari baru n susun...

aku baru check...ade lagi komik yg aku terbeli double...syiot tol....uhuhu...besok nak kena teman mak aku shopping plak.....aduh...aku malas tol la....sbb aku kalo shopping x ske ramai2...aku ske shopping sendiri...ikut kepala sendiri...besok da la ade pasar kat jalan TAR tu...aku rimas la tmpt2 ramai org nih....

jalan TAR...semua house....nasik bryani kat pasar tu...lorong tikus...pau panas....aargh...aku x ske pandang semua house....hati aku sakit...bernanah..sedih..sayu pilu.....dulu..saat2 bahagia di sana.................

0 comments:

top