Monday, November 7, 2011

kembali senyum..... ^^

| |



Kenapa aku kembali senyum?.... lalala....

tah la...sebelum ni aku mmg marah giler kena tukar UNifi... sbb dgr cerita yg x best pasal unifi nih...tp aku pown mmg da tinggal sikit je kesabaran kat streamyx.....(cerita lebey2 kang blog aku kena ban plak kang.....) huhu...so sape yg ade kat streamyx je la tao mcm na....huhu...

masa training...siyes...sorg2...then jue n latif tegur.....jd member...memula g training ni pown aku x mao....tp abg kata..."g dulu Mel...cuba dulu..." selaku adik yg baek maka aku ikot ckp abg...aku pon g la training dl....

then adz plak kata...kena g kelana centre point...aaa sudah....celah mana plak tu.... mmg hari2 la aku memendam rasa di dalam hati n senyap je sepanjang training....

siyes la..aku bkn org teknikal n aku blur masa diorg terangkan hal unifi nih..... dalam hati..kompem aku berhenti.....

then kena buddy n reverse buddy kat KCP.... first call is a compliment hokay!!... didengari oleh buddy aku...zura...lalalala....adekah ini petanda?.....

aku tgk gap berlambak...balik rumah...tanya linie..call streamyx cam ne...dia kata call high x hengat...so aku pown berpk sejenak....tyme aku blah...gap ade la dlm 5 min...bila aku blah..terus xde....n g tmpt yg gap berlambak2...adekah ini petanda?....

abang kata..."Mel...go with the flow~~....."

TL pown best...huhu...sedap cuci mata...lalalala~...... kawan2 pown best...batch 6 mcm ade bonding sket..so xde la aku ssh sgt nak ade member baru...almaklum...ayah aku pown kate mke aku mcm firaun bila marah...huhu...

tp masalah aku..transport...tu je...tp ayah aku da tao nak ke kcp nih... dia suruh aku kerja malam je..so mungkin transport x jd mslh sgt.. TL rain (TL megat...even diaorg kata dia mcm nubhan..aku tgk xde pown...nampak cam rain ade laaa..comel...huhu...) pown kata x jd pindah.....

tah ler bila nak ade lesen nih..cikgu ade mslh..aku pown...leh plak cikgu yg suruh aku ikot jadual dia...aku sebagai pelanggan...dia la kena ikot jadual aku....tah ler..malas nk gaduh...ikot je...ayah aku pown suruh rembat je dulu kereta mak aku...bgs gak..koman2 kalo aku langgar ape2...bukan kereta aku..hahahaha....

so bln ni last ddk ttdi la....aduh...malas aaa dok umah....berat naek....cam ne aku nk kurus dlm 1 thn ni....nanti mesti dia ketawakan...hurmm....tah ler.....x tao la bila nak lupa kat "kau" nih....benda da forbidden..tp aku mcm tu jugak.... aku rembat je sape2 kang..... tensen tol.....xpown...aku jadi gay aaa senang...huhu...mau kena lempang laju2 ngan mak aku...huhu...

bosan ler....nak susun komik pon aku malas..cian komik2 aku da bersepah2.... jap lagi aaa susun balik....2 rak da penuh...nak kena tambah lagi satu...huhu...



0 comments:

top