Thursday, December 17, 2009

Lara hati

| |

Engkau adalah Yang terindah
Sepanjang hidupku Luka meruah Semua telah berlalu

Yang tersisa Rinai tawa mu Di sudut benak ku
Seperti kau Masih di sini Larut di pelukku

Prahara menerjang Kekasihku terhanyut Menghilang
Ku semaikan duka
Kau tak pernah kembali

Oh... angin malam Bawa laguku
Ungkapan rindu menggebu Ku masih tetap bertahan
Kerna kenangan


Lara hati...ya...memang hati aku tengah berduka lara sekarang ni...sebabnya....aku... x dapat lupakan seorang lelaki...lelaki yang aku sayang..aku sayang dia...walaupun aku tahu...da x de ruang lagi untuk aku dalam hati dia...

aku...
seorang perempuan yang tak tahu malu katanya...
tak matang katanya....

salah aku..... cuma x dapat lupakan dia...
dia lelaki yang paling aku sayang dalam dunia ni...
aku...sayang dia...walau pun dia... x sayang aku mcm aku syg dia....
tak pernah sehari pun dalam hidup aku..aku tak ingat dia....


hari2 aku pk..kenapa aku bodoh sangat...tangan gatal...nak jugak sms dia walaupun dia da x nak sms aku...kenapa aku mcm org bodoh..hari2 pk psl dia... tp dia x tahu... kenapa dia x cuba nak faham aku?... kenapa senangnya dia putuskannya?...kenapa senangnya hati aku di hancurkan?... dan kenapa aku bodoh ingat dia lagi walaupun dia dah tinggalkan aku?

kawan2 aku suruh aku lupakan dia..mampukah aku?...

aku pernah terfikir nak tukar no...da beli da no nyer... tapi...aku yang bangang ni...masih bukak no lama... sebab aku da xnk ganggu dia... kenapa aku x patahkan je sim kad lama?..sebab tempoh kredit smpai 2013..sayang la pulak...

so..kenape aku tukar no baru?..sebab kalo pakai no lama, tgn aku gatal nak sms dia.... asal ingat dia..air mata aku mengalir laju...asal dengar lagu jiwang sket...aku akan melalak meraung....kerana cinta..aku melakukan aksi2 bodoh diatas... why??!!....


kalau masa boleh di ubah kembali...aku nak cakap kat dia... aku betul2 sayang kat dia...i love you so much.... i'm sorry...i love you....

even though i am hurt, i love you..
even though i am sad, i try to smile..
i love you, i love you even though i can't tell you...
even though you don't love me...
even though you can't see me..
i'm a happy person because of our memory...

i miss u, i miss the day we loved too much

5 comments:

top
Anonymous said...

sgt memahami perasaan ko..
mengalami keadaan yg sama..
sedih kan..
tapi aku pk camni..
laki tu la bodo xnk kat aku..
hahahah..

pinkygurl said...

lieza..saba eh..

ak yakin ko boleh lupe kan die..

ko jgn jadi bodo nak msg2 die..sedangakn die seronok n bergumbira kat sane...

sowy la ayat ak kasar cket..

tapi ak tak nak ko sedih2

Lieza Sakura said...

tu la...kenapa aku jd mcm ni.... aku rasa da tawar hati sesangat la ngan lelaki ni...

MiSz Fi3yZa_Wi3yZa said...

tadaa...
komen aku yg 1st..w/pon slame nih aku jdik silent reader ko..haha..
be strong, ok girl? aku tau ko kuat..ko bly hadapi bnd nih sume..cam yg ko wt ms kte skola dlu..jgn tnjukkn yg dr ko lmah..coz tu yg akan dye gunekan ntuk skitkan ag hati ko..dye da buang ko dr idup dye, so ko try ntuk start d new life ok?mmg memori b'sm dye xkan t'pdm. but let memories b memories.ko ngn die da xder jodoh..n ALLAH akn bg org yg lbh dr dye ntuk ko pasnie...p'cy lr..neway, klu ko nk luahkn ape2,ko ckp je kt aku..insyaAllah aku akn dgr sgala luahan ko tu..dh, jgn sedey2...coz i feel like i'm losing my cheerful friend rite now...

Lieza Sakura said...

mmg dunia aku dah gelap..dunia dia terang lah..ada pengganti...yg aku x leh terima..kenapa dia tergamak berpaling dgn mudah...