Wednesday, December 23, 2009

Aku hanya perlukan masa

| |


Masa...
ya...itu yang aku perlukan sekarang...
masa untuk melupakan kau....
masa untuk menyembuhkan luka hati aku yg da hancur lebur ni...
masa untuk bangkit dari dukalara ini...
masa untuk terima hakikat yang kau..bukan milikku lagi...
masa untuk membalas dendam mungkin???...


setelah beberapa hari x makan...
setelah beberapa hari aku mendapat nasihat dari kawan2 aku yang tak putus2 bg semangat kat aku...thanks feeza, nad, mimie, eca, daus, shapik.....kalau xde korang...aku da mati kot...
setelah beberapa hari aku berfikir...

kalau dia da xnak aku..aku nak buat macam mana lagi....

tp tu la..aku perlukan masa..dia da lupakan aku...setahun yang lepas...dia da bg hint..tp..aku je yang tak faham... anggap tu cuma cakap2 kosong je..tp... tu la... aku baru je tahu seminggu yang lepas...

panggilan aku di putuskan masa aku call dia...handphone di tutup.. -aku tgh dating..sila faham....

terima kasih la sebab bg aku wake up call....
terima kasih la sebab ko buat aku mcm ni...
terima kasih sebab sedarkan aku...
terima kasih untuk janji kau yang tak tertunai tu...
terima kasih kerana mengajar aku mengenali rupa sebenar seorang lelaki...

azam aku....

* nak kurus
* nak kerja
* nak amek lesen
* nak beli kereta
* nak kawen lebih awal dari kau... ( sesape yg pinang aku..aku kawen je ngan dia... malas nak pk..)

hati aku skrg ni... da kosong


mcm lirik lagu ungu:hampa hatiku

Cukup sudah kuberikan cintaku
Cukup sudah rasa ini untukkmu
Mati sudah hati ini padamu
Mati sudah hasrat ingin bersamamu

Pernahkah kau merasa
Hatimu Hampa
Pernahkah kau merasa
Hatimu Kosong

Buang saja semua kata cintamu
Buang saja semua kata maafmu
Hancur sudah hati ini padamu
Hancur sudah hasrat ingin bersamamu

6 comments:

top
MiSz Fi3yZa_Wi3yZa said...

yes!!!
ni yg aku nk!
ko yg ade smgt!
ko yg xmudah mngalah!
ko yg xlmah sbb sorg llaki!..
welcome back my dear!!
n ingt, rmai yg akn b'diri d blkng ko n support ko..
n aku slh sorg tu..
aku akn sntiase support ko slagi ko memerlukan sokongan dr aku..
remember that yeah, dear...

Lieza Sakura said...

feeza!!!!... aku sayang ko... demi ko..aku akan bangkit..aku akan ingat pesanan ko..insyaallah aku akan ikut...

MiSz Fi3yZa_Wi3yZa said...

bgus2..
tp yg bgusnye, ko bngkit demi dri ko s'dri..
mulai dr saat ni, ko kna blaja syg dri ko!
pdulikan dye..
truskan usaha ko ntuk cpai smue yg ko idam2 kn..
gudluck my dear friend..
love ya!

nursyam said...

liza..kalu bangla pinang u?? u terima ke?? sepuluh..dua pulluh..peeenuhhh

Anonymous said...

bgus2..
aku yakin ko leh lupekan dia..
insyaAllah ko akan dpt yg lg baik dr dia..
aminnn..
>_<

nurinkhairi said...

liza go!!
sori, slama ni jadi silent reader.. tapi lieza, jgn putus harapan k.. :)