Tuesday, December 29, 2009

alhamdullillah...

| |

alhamdullillah.....

aku sangat2 bersyukur kerana masalah yg menghantui diri aku sejak akhir2 ni hampir selesai...huhu...semalam... 29 disember 2009... hari yg amat menggembirakan aku dalam tahun ni...tahun 2009...


GG ku...

1 bala aku da agak lepas..hehe..maksud aku..aku da p cabut gg garham aku yang pecah kat blakang...masa balik kmpg hari tu..hazab gila sakit gg...hari2 sakit..sekejap belah kanan..kejap belah kiri..aku rasa sebab makan kerang byk sgt kot.. kat umah mak ngah...gusi aku jd bengkak...tiap2 4 jam nak makan panadol..aku da la x ske makan ubat..sb aku kalo bley nk kurangkan lah kuantiti ubat yg masuk dalam badan aku ni..huhu...

masa cabut smalam agak lancar...dapat no giliran yg chantek.. 11..tp bila da nak sampai giliran aku...aku ajak mak aku balik...aku cakap..

"ma..jom balik..kaki along sakit aaaaaa...."

mak aku hanya ketawa kambin...x lama..no aku kena panggil...dup..dap...bukak pintu bilik..aku dgr lagu n'sync...n dr lelaki yg sgt hensem tgh tunggu...hehe...wargh..malu2..mana g la dr pompuan yg biasa tu..huhu....

masa nak cabut..dr tanya... da kebas lom..aku leh ngan selambe ckp.."sket je.." sebab masa yg dr pompuan cabut gg aku dl..sampai 4 jarum wooo aku kena...ni 2 je...pastu dr tu mcm ketawa la..."belum eh..." pastu dia cucuk2 gg aku...x sakit pn...so dia pn cabut la... x sampai 30 saat... siap!!...huhu...dengan kapas dalam mulut aku...aku cakap.."herima hasih...(terima kasih)..." aku sendiri pon x leh nak fhm aku ckp terima kasih..tp dr tu balas..jawab sama2..haha...klaka sgt...

KAWAN ku

berita baik bg aku... Kam pn dapat trainin sama ngan aku...yeah..xyah g sengsorg....takut.. sbb smlm baru klua kat metro..sorg budak pompuan kat subang jaya..kena culik n jd bahan pemujaan pelik..siap kena rogol gilir2...ade kam aku x takut sgt aaa...sebab dr komuter subang jaya..kena jalan kaki nak g tmpt trainin...huhu...

kam pn ajak aku tmpg umah dia...leh g sesame...ni pon 1 bala aku da lepas... jimat duit sewa...kalo x...aku kena tmpg umah kawan kak aan (kazen ku)...aku agak risau la nk tumpang ngan org yg aku x kenal nih...huhu...kalo stakat kam...no hal...huhu...

TRAINING ku

aku sbnrnya amat cuak..sebab aku ni...x yah g interview pon...aku takut la nama aku tercicir ke ape...tapi kam yg g interview smlm kata..dia bkn interview pon...bg breafing je...padan la bila aku kata aku tgh cuti..ade kat sabah..dia kata x pyh la interview...hantar sijil by email je..n trs suruh aku dtg 4 hb ni...

aku pon call dia smlm..tanya status...dia kata jgn risau...huhu...fuuuuh...lega gila aku...kam kata lagi...kompem dapat kerja n leh pilih nak kerja mana...huhu.. alhamdullillah la kalo dpt pilih kerja sama ngan kam..leh dok umah sewa sesama...x pown aku amek kat rawang je...huhu...kalo leh nk KL la..rimas aaa aku dok tmpt yg kol 10 malam da mati... huhu...

AZAM ku

thn baru just around tha corner...aku g KL pon 1 hb...so aku nk tanam azam baru aku...azam tahun baru aku...

1) amek lesen ( biar kasi habes..hehe..)

2) nak beli kereta...~sasaran... vios...

3) bagi duit kat mak ayah aku...

4) beli handphone baru~ sasaran.. iphone atau blackberry

5) beli laptop baru~sasaran... sony viao merah...

6) kuruskan badan~sasaran... marie france bodyline...hehe..

7) lupakan "DIA" ~org da xnak..nak wat mcm na..kan..kan..

8) last but not least....bayo ptptn...


aku harap tahun baru ni.. nasib aku akan berubah jd baek la...huhu...cian ayah aku...bila la dia nk jd kaya..huhu...abes aku x tolong dia jadi kaya..huhuhu...

n aku harap orang yg bz body asyik tanya aku da kerja belum...jgn sebok hal aku lagi... back off you loser... get your own life n don't disturb me..so annoyying... duh...

0 comments:

top