Thursday, November 6, 2008

kenangan ku...

| |

akhirnya... konvo gak... 19 hb oktober 2008... sesi 4... sebenarnya.. ak lebih suke kalo bspt ni 4 thn... sbb bg ak.... cepat sangat ia berakhir... ak rs... mcm br semalam hari orentasi masuk ke UPM... dok L3 414...kenal rumate nama yus... n kenal bdk sebelah bilik nama wan nurhamizah a.k.a WAN.. yg satu course ngan ak... n satu group untuk orentasi... kumpulan the mask...ms hari kedua orentasi... ak demam... g PK n akak feci suruh dok bilik tdo... n makanan siap anta naek bilik... hehehe... slamat ak...

masa kat dewan kenal... Nadhirah a.k.a NAD a.k.a MELL n khamarulaini a.k.a KAM..wan yg kenalkan... dia kt kwn satu matrik... tp ak x pnh nmpk pn... huhu..wan nk p masjid, ak x leh... so kena la tinggal kat dewan besa...nad n kam pn x leh ms tu...

ak pn tinggal la kat dewan tu ngan dia org... ak borak ngan nad je... ms tu,.. ak ingat lg.. mke kam mcm kerek jer.. dok maen msg... huhu... takut nk tegur...

n then.... akak senior msk bilik.... n yus p tukar kossas..mmg tensen abes masa tu... nasib ada wan n akak2 bilik dia yang baik...ia itu kak lisa, kak mimah n kak alai...bilik diaorg la tmpt aku melepak kalo aku bosan dok bilik aku...berbuka pose sesame...bergossip bersame..hehe..

0 comments:

top

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?