Thursday, November 6, 2008

Aku jual gelang..hehe

| |

tear drop


cube



butterfly




bicone





bicone





flower






heart







gelang kristal butterfly+octagon=RM 45-60




gelang kristal + mutiara = RM 40 - 70


gelang kristal + suasa K14 = RM 45-RM 70





gelang kristal anyaman = >RM 130



GELANG KRISTAL BERJURAI+SUASA k14 = RM 70-90


huhu... di sebabkan ak xda kerja lg... so ayah ak suro ak jual gelang... hehe... mcm iklan mayfirst laks... tp ak bkn jual gelang mcm mayfirst tu,.. ak jual gelang kristal swarovski... gelang kristal ori tao..Ori from sabah..


kristal ori, kalo kena cahaya matahari, akan bersinar n menghasilkan satu lapisan seakan2 perak ... n kalau korang nak tahu.... aku da buat surver kat kl n bp ms balik utk konvo ari tu... banyak peniaga gelang tu menipu... dia org gn manik... n bukannya kristal.. sadis tol dia org ni... menipu org jer... n kalau diaorg pakai kristal ori pn, diaorg akan selang selikan yg ori dengan manik...serius beb... aku da tgk... da la tpu org.. harga pn mahal gila...



kalo korang berminat... n korg rasa2 nk beli... order aaa ngan ak... ak bagi baek pnya harga kat korg n di jamin.... ORIGINAL... huhu... takkan nk tpu kawan plak... huhu..


Kat atas ni , sket je... bnyk lagi yang ada... kalau berminat, bley email kan alamat kat liza_hasliza@yahoo.com... nanti ak anta katalog... ada bnyak warna n bentuk kristal dlm katalog tu yg korang bley pilih......
n kalau korang x nk tgk harga standard gelang ni kat psrn, g la search kat web... n bandingkan harganya ngan yg ak jual...

1 comments:

top
Mimie KusyA said...

wah! jual gelang!cam tau2 je kite suke gelang!..nnti hantar la katalog okay..hik3..

p/s: btul2..susah dpt carik gelang ori..penipu lebeh

FUNKY READERS:

web site hit counter

LIEZA SAYS:

AKU ADALAH AKU.....SO WHAT???

perhatian: liezasakura bukan lah seorang yang hipokrit..jadi gaya penulisannya adalah yang sejujurnya dari hati dia...nak bace..bace..xnak..sudah...ade aku kesah?