Thursday, August 20, 2009

aku...purity dan cermin mata...

| |

malam ni..aku x leh tdo...lepas bantai tgk movie kungfu chef...vaness wu jadi hero...best gak la cerita tu...so aku yang tak bley tdo ni...merayau2 la kat youtube dengar MV...tetiba aku ternampak MV purity....drama korea yang aku ske masa aku skolah dulu...

.

meremang bulu roma aku bila dengar lagu ni balik...bukan sebab ape..manyak syiok aaa lagu ni...haiyoooh...

.

kenape aku ske tgk cerite purity ni??.... sebab hero dia pakai cermin mata...haha...i like it very much...aku still ingat..disebabkan aku nak jugak pakai spec sama mcm dia...aku kata kat mak aku...aku sakit mata bila bace buku...masa tu sangatlah feymes cermin mata yang takde bingkai tu...

.

bila g kedai cermin mata tu...yang bentuk segi empat da abes stok...tapi dengan bodo nyer...sebab aku nak jugak cermin mata...aku rembat je bentuk 6 segi..tah hape eh name dia...heksagon ke octagon ke..hehe...asalkan yang macam ryu shi won pakai...bodoh gila la pulak rasa masa aku kecik...

.

lagu purity ni la aku bagai nak gila carik kat jaya jusco maluri...asal lepas tuisyen kat pudu...aku mesti singgah jj...bila sampai jj...aku mesti singgah speedy video usha...lama gak la aku tunggu ost dia nak klua...hehe...

.

dalam ost purity ni aku ske gak lagu magic boulevard...sedey je lagunyer...huhu...bila dengar lagu ni...aku teringat masa aku skolah dulu...sedih bila ingatkan zaman2 tu takkan kembali lagi...sedih juga bila lihat rakan2 sepermainan kita berubah ...x seperti dulu...mungkin aku jugak dah berubah...tapi aku tak perasan....

.

nape la klua ayat sedey ni...owh...padan la...yang kat atas aku type sambil dengar lagu purity...yang kat bawah ni..dengar lagu magic boulevard...hehe...

ni Ryu x pakai cermin mata...huhu...xpe...comey gak...hehe...masa ni aku suka gila2 kat dia...sebab...aku ske lelaki pakai cermin mata...rambut m..( skrg spike...) ...pakai baju kotak2 ngan t-shirt putih kat dalam...soooooooooo sweet...

0 comments:

top