Friday, May 20, 2011

awesome G.E.N.T.I.N.G trip!!...

| |

16 mei 2011



plan trip g genting...tp aku siyes x sihat....tp demi group SH22...kata la ape jenis ubat...semua aku beli....strepsil 2 kotak....cool fever 6 pack....siap bawak ubat g naek genting lagi...huhu....sbb kalo x..rugi ler aku....huhu...



pukul 4 pagi aku da bangun...makan ubat..pastu tdo balik...saje je nmpk mcm bgs je bgn awal...hahahaha....kol 5.30 pagi aku wat wakeup call utk yun n abg...utk yg laen aku sms jerk..huhu....



then aku , dee n linie wat sandwich....after that...g mandi...then tunggu abg pick up....ngam2 bas da nak gerak kita org sampai...fuuh...












masa naek "gondola" nih...yun asyik suruh aku jgn hentak kaki..ooowh...penakut gak minah ni..takut pintu terbukak..hahahaha...tapi mmg nice view dr atas nih...huhu..



menda yg asyik sgt dia org tgk nih.....






















untuk adz yg sambut birthday dia 13 mei 2011..aku belikan kad jerk...huhu...sbb aku x sihat la nak merayau n cari hadiah utk dia...cian ko adz...dapat kad jerk...



cakap je...kat mana2 pown kita org akan amek gamba....huhu...









tempat fevret amek gamba.....dekat eskalator...huhu....










1 st game...maen boyan...first thing aku pk...muat ke buai tu?..gila kecik...da yun plak dgn yakinnya meyakinkan aku yg buai tu muat....naseb baek ngam2 jerk....benci tol laaa..buntut besa nih...huhu...



masa buai tu start naek..aku da pk...x terbalik plak aku nanti jatuh ke kaaan....huhu...mcm x kukuh jerk...tp skali dia da pusing...syiok wooo....nak je aku jerit..tp jaga tekak...jerit happy dlm hati jerk..hahaha...


bila turun...hamekaw...pening siot...jalan pown da x betul da...huhu..









adoi..ni gamba da last2..kejadah kat sini plak....adoi..menjejaskan penceritaan aku jerk...nk edit balik malas wooo...aku maen susun gamba ni pown da amek masa sejam..huhu...






2 nd game...solero....yg ni pown aku mcm x yakin je dapat naek...ye la...seat dia nmpk kecik jerk..amin plak kata x muat...huhu...yun plak kata muat...pasrah je la..kalo g leh naek..aku naek...x dpt...laaagi bagus...hahaha...



bila naek tu...aku cool lagi...bila dia da start turun...adoi...aku terus jerit panggil mak aku kot....rasa mcm terangkat n nak terputus nyawa tu...aku risau je benda tu tertanggal...naya je...aku nk kawen kot...x mao mati lagi...huhu...




















abg..ko mmg nampak seronok....huhu....smua mke nak cuak..tp gamba aku xde...sbb semua org tgh naek benda nih....huhu...
















3rd game...go kart a.k.a mesin potong rumput....best...yg lebih no comment.... cuma kesian linie...xdpt naek sbb x ckp tinggi...kena g jaga beg...huhu...



ngam2 lepas kitaorg maen..hujan lebat la plak....terus g makan...tp masa ni aku mmg da x larat nak mampos...panas aku da naek balik..g toilet..tgk mke da merah mcm kena sun burn..huhu...lmbt makan ubat...



then g makan kat mamak...then mee goreng aku masin giler..sudahnya aku minum air jer...makan panadol 2 bijik cepat2....baru reda...





actually sebelum g go kart...amek gamba kat dinosour land...huhu...aku ske gamba nih...sbb aku yg amek gamba dan korg semua kat situ...atas batu...(ada tulis nama atas batu tak)...huhu...aku nak korg tao...korg la punca semangat aku sekarang...


sayang korg.....






skali tgk gamba nih..da mcm rombongan budak skolah kat hutan amazon...tgh kena attack ngan annaconda...huhu...



genting next top model....haha...aku ske gamba2 nih...baru la nmpk group sh22 ade kumbang2 hensem rupanyer..hahahaha...










ni semua blind darjah berapa ek...sapa yg kat depan..hahaha....




















4th game...maen kapal pirate tu...da mcm rasa maen boyan..tp masa ni side aku duduk agak havoc...wat ombak...huhu..



dan aku paling ske gamba nih...










binatang nih..paling aku x faham..kenapa...mcm tu...erm...da la x chantek..huhu..menakutkan betul...huhu...










5th game...rejang river...mmg kejung maen benda nih...sejuk kot air dia..aku da la bdn pown tgh seram2 sejuk..kena air nih lagi...siyes rasa nak demam balik..huhu...


tp yg x leh blah..siyes mcm maen kat loji kumbahan...air kotor...besi2 tu berkarat...mmg x leh blah...huhu...











masa da nak balik..jalan2 la kat dalam kejap...lalu rumah hantu....then nmpk la 2 makhluk ni tgh jalan2...then aku tgk la yg baju putih tu dok menyakat yun...tetiba ade benda pegang bahu aku..bila aku pndg.....damn..leh plak yg hitam tu jegilkan bijik mata dia...soo aku pown termenjerit di sitew..huhu...


tp bila aku tgk rumah hantu tu..cambest jerk kalo dapat masuk...huhu...pastu seminggu aku x leh tdo...


actually masa aku tulis post nih ...aku tertgk gamba atas nih..then...bulu roma dah meremang2....tetiba aku bau something...adik aku kentut rupanya...hahaha...(saja sedapkan hati...padahal aku dok dgr lagu vip nih kuat2...mana nak dgr bunyik adik aku kentot....)








8.15 malam...naek bas gerak balik ke stesen gombak...kenapa hari yg best cepat sgt berlalu...huhu...bila hari yg bosan..rasa lambat pulak...huhu...



tp b4 balik...g makan malam dulu kat mana tah... x ingat..tp tmpt tu da mcm ape tah..ade side mcm disko..ade side mcm etnik...huhu...tp mmg best ...



bila nak outing lagi nih...aku da rindu korg dah...huhu...

0 comments:

top